Haftaya 3 aylık olacak bir bebeğim var. Emzirmeye çalıştıkça ağlıyor, ortalığı yıkıyor. Mama vermek zorunda kalıyorum. Gece veya uykuluyken emzirmeye çalışıyorum o zaman emiyor. Gazını çıkarmaya çalışıyorum, gazı yok gibi oluyor. Ne yapacağımı şaşırdım.