1gunes ayseasd doğumunuz ne zaman zaman cok az kalinca insan telastan dan diye olmayacak ismi koyuyor.
Sekeroglannn ayseasd Bi öğrencimin adıydı Nilsu.. Kızım olsaydı onun adını koyacaktım. 🥰Sınıfta ilk duyduğumda çok zarif ve havalı gelmişti🙂