badek Merhaba arkadaşlar, benim bebeğim 4 aylık bugün demir ilacına başladık damla olarak veriyorum fakat bebeğimin ağzına damlatmak zor oluyor siz nasıl veriyorsunuz? Ya da kaşık ile versem sorun olur mu?
dilekatesz badek benim 8 aylık ferrum veriyorum kaşıga damlatıp bir şey olmaz yoksa bebek durmaz ki yahu zaten zor damlıyor😂
sokaklahmacunuu badek cay kasigina damlatip kasikla veriyorum yenidoganken d vitaminini agzina damlatabiliyordum ama simdi tutmak imkansiz kasikla bile zor oluyor bazen saldiriyor 😀😀😀😀
dilekatesz Serap-asel evet sağlık ocağının verdiği bizde kabızlık yaptı, ferrum daha hafif ve beş damla veriyorum
Serap-asel dilekatesz işinize karışmak gbı olmasın ama fıkır sadece vermek ısterım ferrumun ıcınde paraben var vermesenız daha ıyı
dilekatesz Serap-asel kafama göre değil de doktor önerisi ile kullandık zaten 9 aya girdik kan sayımı olacak ya demiri iyiyse zaten bırakacağız
Matmazzel1 Azizeumut11 Benim oğlusumun adıda Umut isim huy analizi mi yapsak Bende damlalikla damlatiyorum çok zor oluyor kaşıkla deneyeyim