Oğlum 17 sinde tam 3 aylk oluyor.rotayi 3-5 olarak ayarladık menenjiti de 3 de başlamak istiyorum ama 13 Şubat’ta sünnet olucak hepsi üst üste yavruma agr gelsin istemiyorum.illa tam 3 aylkken mı yapmak gerekiyor mesela 3 ay 10 günlükken falanda yapılabilir mi özel aslar aile hekimine sordum kem küm etti bişey anlamadm 😕