ARÇELİK 810km ısı pompalı modeli kullanıyorum. Tek kelimeyle aşırı memnunum suyunu ister boşaltıyosunuz ister gidere bağlatıp uğraşmıyosunuz. Bebek kıyafetlerini de atıyorum asla bi sorun yaşamadım hepsi mis gibi tozlardan arınmış şekilde çıkıyor elektrik faturasına 50₺ gibi bi yansıması oldu o kadar