Merhaba arkadaşlar;
Kızım 10 ay 26 günlük..
Bu ayda olanlar süt + ek gıda beslemeniz ne şekilde..
Günde kaç defa kaç saat aralıklarla besleniyor.
Kızım günde 3 defa sabah öğlen ve akşam yatarken olmak üzere 3 defa 150cc süt içiyor.
3 bazen 2 defada ek gıda alıyor yine sabah kahvaltısı,öğleden sonra çorba veya yemek , akşam üzeride meyve,yoğurt veya muhallebi olmak üzere.
Kilo takındım hiç yok zaten kilosu da ayına göre iyi ama bazen uyuma saatlerinden dolayı ek gıda 2 oluyor acaba az mı yani yeterli besini alıyor mu bilemiyorum.