Kızım dün çıkarmaya başladı ama çok qgliyor vara yokka pronsit geçirdi halen etkileri var hizli nefes aliyor kafayı yiyeceğim durup durup çığlık atıyor 10 qylik durdu durdu hastaland8 çıkarıyor ben ne yapayım iyice şaşırdım.antibiyotuk başladık hava bir taraftan da jel sürüyorum ama bir fayda yok agrisi geçmiyor bu kadar çok mu yanar canı çok üzülüyorum neşesi gitti sürekli gözü yaşlı