Bebeğim 4 aylık alerjik bir bebek ve Evolvia marka alerji maması kullanıyoruz.Ona rağmen vücudunda resimdeki gibi kızarıklıklar çıkıyor.Kullanmadıgım krem kalmadı diyebilirim böyle bişeyle karşılaşan varmı bu egzama mı doktor egzama diyor ama çok fazla bu sanki vücudu tepki veriyor bişeye yaşayan varsa bilen varsa lütfen yazın çok yoruldum artık çocuğumu böyle görmeye dayanamıyorum.