sdsd 2aylık bebeğim var emziriyorum.bugün birden kaşıntı başladı.kaşıdığım her yer domur domur kabarıyor.emzirme döneminde alerji olan oldu mu.nasıl gectı.hap kullanılabılıyor mu?
GonulAyd sdsd doktora gidin ilac verecektir. Mutlaka emzirdiginizi soyleyin ona.gore yazsin ilaci. Bazen doktorlar emzirirken kullanilir yaziyor icine bakinca kullanilamaz yaziyor. Eczaciya sorun once isterseniz doktorda ona gore yazsin
Cigdem07 sdsd Canım ben oldum geçen hafta full kaşınıyordum allerset al onu kullan akşam iç ben acile gittim doktor verdi emzirebiliyorsun o ilacı kullanıp. Sıkıntı yapmıyor
sdsd GonulAyd cildiye ye mi gitmek lazım? ilçede oturuyorum cildiye yok burada , emzırdıgım ıcınde korkuyorum ilaç içmeye
sdsd Cigdem07 çok teşekkür ederim gece acildeydim.mastit yüzünden kullandıgım antibiyotik ciddi yan etki yapmış kurdeşen gecirdim