canpolat13 7.5 aylık kızım var memeye çok düştük ve nerdeyse hiç uyumuyoruz gece gündüz memede uyumak istiyor sizde durumlar nasıl öneri istiyorum
elisa2705 canpolat13 aynı durumdayım valla bide birsey sormak istiyorum size kızlar bebekleriniz gündüz toplamda kaç saat uyuyor🤦🏻♀️ bizimki çok az uyuyor gibime geliyor da🥹
Sev16 canpolat13 atak dönemi diş sıkıntısı normal benimki de bazı geceler saat başı uyanıyor ayrılık kaygısı başlıyormuş o yüzden de yapıyorlar yanında mısın değil misin
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Benim kızım da 8 aylık olacak Bir zamanlar memede uyuyordu yatırınca hemen uyanıyordu, şimdi çok şükür o huyumuz yok Normalde sallanarak uyuyan bir bebek, bu aralar sallamaktan da anlamıyor. Yastığı tutup ileri geri sallanmayı seviyor gibi
canpolat13 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala zorda kalmadiktan sonra hiç sallayarak uyumadı gece beşiğini salliyordum ilk uykuya öyle geçiyor sürekli memede uyurdu şuan sadece memede uyuyor ve bıraktığım anda uyanıyor bir haftadır gece gündüz uykuyu terk ettik zombi gibiyim evde
alynozds Yani benim bebeğim 21 günlük daha ama ne yazıkki benimkide memede uyumak istiyor karnı tok olduğu halde hıçkırık tutuyor yada kusuyor mesela ama gene de uyumak için meme istiyor özellikle uykusunu almışsa uyuyamıyorda memede kalmak istiyor uyuyana kadar nasıl bırakır bu huyu acaba bilen varsa yazsın valla kızlar 🥲
benimoglumukurtarinesraa alynozds sizinki daha çok küçük istediği kadar memede durmasına izin verin bence . Açlık uyku tuvalet yapma bunların hepsi memede gideriliyor onun için. Bide en önemlisi sizin kokunuzu istiyor 🥰
Mrvklc97 Gündüz Günde 3 bazen 2 uyku yapıyor 1 saat sürüyor hepsi . Gece belli bi saatimiz yok 8 -9 en geç 10 da gece uykusuna yatıyor 3 saatte bir emziririm uyur. Artık doymuyorlar ben gece yatmadan önce mama veriyorum 3-5 kaşık bile gece yok uyumasını sağlıyor. Bence bi deneyin. Ben hero baby e bebek maması falan kullandım sevmedi. Kendim yapıyorum irmikle içine elma muz ya da armut koyunca severek yiyor ilk uyku geçişini kolaylaştırıyor. Bir de genelde uykuya dalamayınca ağlıyorlar uyandığında ilk önce emziğini verip pışpışlıyprum 1-2 dakika. Eğer ağlamaya devam ederse emziriyorum. Her ağladığında emzirmeyin ( ben emziğe alıştırdım diye belki emzik uyumak için uyaran olmuş da olabilir , kesinlikle emzik gece uykusunda çok büyük rahatlık. Birde 3. Aydan beri asla sallamadım yan yatırıp oyuncak tavşanını verir emziğini takarım o şekilde uyur)
canpolat13 Mrvklc97 sezeryan doğum oldu 3 gün kuvezde yattık süt yeterli gelmediği için mama kullandık 6.5 ay boyunca ana çocuğu iyice şişirdi kolik bebegiz emzik kullanmıyoruz ek gıdaya başladık onuda günde 3 kez veriyorum sabah öğle akşam önerileri dikkate alırım teşekkür ederim