Sukran09 Kızım 13aylık asla geceleri uyumuyor yatıyorum 10-15 dk bir sürekli uyanıyor ve meme istiyor asla başka türlü uyumuyor uyutmaya çalışınca bayılana kadar ağlıyor nerdeyse Var mı bizim gibi olanlar ne yapabilirim ?
Seymadrn94 Sukran09 nasıl buna alıştıysa o şekilde bırakmalı. Uyku desteği meme olmuş. Biz uyku eğitimiyle çözüm bulduk. Bi kaç gün ağladı evet ama şu an deliksiz uyuyabiliyor ve uykularını aldıkları için huysuz olmuyorlar
Dlk55blt-rdvn Sukran09 uyku eğitiminden başka çare yok malesef biz de aynı durumdaydık uyku eğitimiyle düzeldi çok şükür
biricigiminannesi26 Sukran09 canım karanlık bir oda da sarıl kucağında biraz salla en sonda çok istiyorsa emzir uyur inşaallah
cahillesohbetikestim_ biyiksiz_yorumcu bıyıksız yorumcu hanım 😂 forumda eskileri araştırırken size denk geldim. 1 yaşta emzirmeyi bırakmayı düşünüyorum yazışsın. Bu ayda deneyecekmişsiniz. Denediniz mi ?
cahillesohbetikestim_ biyiksiz_yorumcu lütfen benimle deneyimlerinizi paylaşır mısınız ? 😍 devam sütü veya formül mama veriyor musunuz. Uykular ne alemde peki
Elisamoms cahillesohbetikestim_ bizimki de devam sütü içiyor alışkanlık yapmış 2 saatte bir kalkıyor içmeden uyumuyor 🥲
cahillesohbetikestim_ Elisamoms bir yaşından sonra mı başladınız? Acaba önce veren oldu mu onuda merak ediyorum
cahillesohbetikestim_ Elisamoms o şekilde de çok zor 🥲 su teklif ettiniz mi ? Onun uyanmasına yakın siz uyandırıp su verseniz? Bu şekilde döngüyü kırın diyorlar ama bende deneyimlemedim henüz
Elisamoms cahillesohbetikestim_ 1 yaşına 4 gün kala doktorumuz verin dedi çünkü mamayıda reddetti devam sütüne başladık bizde
Elisamoms cahillesohbetikestim_ suyu atıyor ağzından maalesef uyandırıp sütte içirdim ama tekrar tok olsa bile kalkıyor 1 yıldır rutin böyle
cahillesohbetikestim_ Elisamoms şuan 9 buçuk aylık. Ek gıdada iyi. Ama emzik almıyor. Biberonla mama denedim kendi sütümü denedim olmuyor. Artık göğüslerim acıyor. Emzik gibi kullanıyor üstümü başımı açıyor :( memeden kessem bir şeye ihtiyaç duyarmı içmek için diye merak ettim
Sukran09 cahillesohbetikestim_ ben devam sütü denedim içmiyor sağdığım sütü de içmiyor mama zaten yok
sevimliidostlarr Sukran09 aynıyız 13 aylık akli dengemi yitirmek üzereyim eşimle bağımız klmadı gece sureklı bızle