Kızlar gece bebeğim sabaha kadar mırıldandı ateşine baktım bir kaç defa hiç yoktu sabah mama yedirirken sıcaklık hissettim ölçtüm 38.5 hemen hastaneye kendi doktoruna götürdüm test yaptılar kan tahlili yaptılar infuelanza a pozitif çıktı doktor domuz gribi dedi ama hiç bir belirtisi yok sadece ateşi var ilaç verdi fitil verdi eğer ateşi düşmezse getir yatış yaparız dedi başına gelen var mı