elagozlu35 benim bebeğim 14 aylık ben kullanınca yarım tüp kullanıyorum ve serum suyu ile aciyorum biraz ama cortairi sade açmadan da kullanıyorum,sizin bebeğiniz daha büyük ama isterseniz biraz açarak kullanın sizde,15 gün kadar kullanıp tekrar doktora görünün cigerlerde bir sıkıntı görülmezse en azından rontokolu kullanmayı bırakırsınız,geçmiş olsun