Kızlar kumral saçlarım var , böyle somre balyaj ışıltı vs
Attırmak istiyorum ama benim beyazlarım çok ben genelde hep kendi renk dip boyası yaparım komple yapmadım sarı ton kullanan arkadaşlar sarı yapsam beyazlat çok dikkat çeker mi yani sürekli kuaföre mi gitmek lazım aslında diplerine çok dokunmak istemiyorum kendi renk doğal olsun diye yardımcı olur musunuz yapanlar zor mı sarı saç