Merhaba, emzirirken kullanılabilecek vitamin öneriniz var mı?
Doktorum ocean mummy’ i önerdi, onu kullanıyorum. Hamileyken Elevit 1 kullanmıştım, yine elevit kullanmak istiyorum ama Elevit 3’ün içeriğinde jelatin yazıyor. Helal olup olmadığı ile ilgili bi bilginiz var mı? Teşekkürler