Kızımın topuk kanında degeri yüksek çıktı 2 kez topuk kanı verdik daha sonra izmir ege üniv hastanesine sevk edildik özel bir laboratuvar da ter testi yapıldı kızım 22 dünlüktü değerimiz 26 çıktı kesinlikle hastalık yok dendi şuan 7 aylık olduk 3 ay önce gen testi verdik sadece kızımda aldılar sonuçda kromozomun sadece tek tarafında var dendi ne başına gelen var mı doktor bulamıyorum kesin. Bişey denmiyor asla