Aysedemir__ Selam kızlar 6 buçuk aylık kızım var az önce tarhana çorbası verdim bi kaç saat sonra da yatmadan bi kaç saat önce yani bebek irmiği ile elmamı versem dedim günde 2 öğün verilir mi ?
Gamzellik Aysedemir__ 6 aylıkken sadece öğlen yemeği veriyordum, 7 aylık oldu kahvaltı ekledim, 8. Ayda da akşam yemei eklerim heralde
Aysedemir__ Hiilyuss kız bizim doktor saf biraz bana hiç öyle demedi valla şu kadar öğün ver diye bende bilemedim valla iyi ki sordum
Suldavulcu 6 aylikken 2 ogun veriliyor. Ben kahvaltida labne lor yumurta sarisi pekmez avokado vs. Veriyorum. Gece uykusuna yatmadan 2 saat once de corba tarzinda veriyorum yada bebe irmigi elma muz pekmez vs. Tarzinda püre yapıyorum tok tutsun uzun uyusun diye. He arada ikindi vakitlerinde bazen yogurt veriyorum yada meyve tabiki abartmadan… bebegim yogurt seviyor o yuzden ara ogun olarak veriyorum agzi şenlensin diye:))
Aysedemir__ Suldavulcu canım labne lor kendin mi yaptın zor sanki ya yapımı bunun organik satılanı yok mu ? 😀
Suldavulcu Aysedemir__ okadar is güç arasinda bide bunlari mi hazirlicam. Ev yoğurdu veriyorum o kafi afsgdgdg
Hiilyuss Aysedemir__ iki ögünle baslamıstık sabah yumurta öglen ikindi arası meyve veriyordum 2 hafta sonra da ğç öğüne çıkardım ben😂
aslaninannesiiii Bizde 7 ayligiz ben sabah kahvalti oglen corba ikindi gibi de ara ogun yapiyorum yogurt kefir meyve gibi..
Aysedemir__ Suldavulcu canım varsa elinde fotoğraf atma şansın var mı benimde aklıma ora geldide gidip bakıcam bide lor peyniri varmıdır kız hiç sorma yapımı da zor bide anneler bilse onlara yaptırcam valla 😀
Pirayeninannesi Kızlar selam bir konuda fikrinizi almam gerekiyor. Hangi marka irmik, pirinç unu kullanmalıyım. Tavsiyeniz nedir. Benim aklım çok karıştı 8 aylık bebeğim için gece öğünü eklemem gerekiyor ama hangi markaya güveneceğimi bilmiyorum.