ZyNpYigit Bişey sorucak olsam ne zaman arasam telefona cevap verilmiyor birde geçen saat 6 da götürdüm hırıltısı vardı bebeğimin çıkış saatiymiş bakamam çıkıcam dedi bende değiştiricem canım sonuçta devamlı doktorumuz bizim 6 da çıkıcana 6.10 da çıkacaktı ama bakmadı bende şikayet ettim ve birdaha götürmeyeceğim