ggzmkrcc Deletedmom20 eczacı da hemsire de kilosuna göre dedi bebeğim 8 kilo 8 damla veriyorum herhangi bir yan etkisi olmadı memnunum sadece kakası çok pis kokuyor kullandıgımdan beri😩
Ecemkusum Deletedmom20 yaklaşık 2 ay önce hastanede basladık kullanmaya aç karnına günde 1 kez 3 damla şeklinde kullanıyoruzben memnunum bi sıkıntısını yasamadık