Selamlar,
Benim kızım 16 aylık ek gıdaya geçtiğimiz zaman da ne çok iştahlıydı ne de yemek yemeye hevesliydi çok zorlanmıştım blw bile denemiştim kendi eliyle alıp da asla yemezdi halen öyle önüne koyuyorum elini bile sürmüyor ben yedireyim istiyor,her şeyi bana yaptırıyor eli kirlenince ağlıyor asla çatal kaşık alıp da ağzına götürmüyor ne yapmam gerekir? Bilgisi veya tavsiyesi olanlar cevaplarsa çok sevinirim.