Kızlar bebeğim 14 aylık iki gündür diş yüzünden ateşi var arkadaşta otururken kızı 9 yaşında bizde parol var içir bebekler için ağzı kapalı dedi hiç parol kullanmamıştım hep calpol falan kullandım bende gerçekten bebek için sandım ve 1 ölçek verdim sonradan şeytan dürttü baktığımda parol plus yazıyor mavi şişe yarısını çıkarmıştı Allahtan bu 12 yaş üzeri çocuklar için sanırım bir şey olur mu doktorunu aradım müsait değilmiş dönücek bana