Uyku her zaman aşılamaz bir sorun. Emin olun kimsenin bebeği uyumuyor, düzensiz uyuyor.
Bence öncelikle siz bebeğim kesin uyumalı moduna girmeyin. Acelem yok bir saat iki saat sonra da uyuyabilir diye düşünmelisiniz. İşler bekleyebilir.
Sakinleştirici müzikler açın, ortamı loş yapın, bebeğinizle göz teması kurmamaya onunla ilgilenmemeye çalışın. Altı temiz, karnı tok olsun. Burnu temiz olsun, ayağında da çorap olmasın vb..
Bir süre acele etmeden sakince bunu uygularsak eminim düzene girecek. Ben biraz biraz faydasını görmeye başladım.