Kızlar ana kucağı kırıldı tam altı aylık olacağız haftaya sizce tekrardan babyjorn un ana kucagi ni mi almalı yada yatar pozisyonda mama sandalyesi mi almalı kiwi nin..?
Ana kucağında hem sallıyorum hem gün içinde vakit geçiriyor ek gıdaya da bir müddet orda başlarız diye düşündüm fakat kaç ay daha ana kucağında durur ki bilemedim.. mama sandalyesi alsam onda uyuyamaz ama gün içinde vakit geçirir ve yatar pozisyonda durabilir sizce ne yapayım?