Kızlar başına gelen var mı ya 6ay olucak doğum yapalım regl olamdm hale ne gelen ne giden vardı Aralık’ta leknmem oldu tek neyse devlete gitim bugün normal dedi karnından ultrason ile kist yda polip gözükmüyo 1ay sonra gel seni kanatirz dedi ne oluyo bu ya acikcasi korktum emzrdm için ilaç filan vermedi diğer ay acabba iğne filan mı yapicaklar