Çok abartılmaması gerektiğini biliyorum dr bize oyle demisti biz trosdy sanırım yanlş hatırlamıyorsam ismini net olarak dogru yazamamiş olabilir. Bunu onunla karıştrıp kullanmştık öyle bir pişikti ki görseniz inanın içnz acır şok olurdunuz ve alerji eşlik etmişti bize dişler biyandan hemen aksamina hafifleyip 2.3 gune gecmişti önmli olan islak mendil kullanmadan duru su ile temizleyip iyice kuruttuktan sonra bolgeye uygulamak gecmis olsun hemencik gecsin insAllah🙏