Usnac1995
Yazılı sınav oluyor,eğer yazılı sınavı geçerseniz mülakat vs süreç öyle işliyor sonra eğitim kısmı var ,özel bankalar yoğun geçiyor baya devleti bilmiyorum ablam eniştem bankacı idi şu an bıraktılar ordan biliyorum..çok önceden ben de denemiştim şansımı garanti bankasının yazılı sınavına girmiştim geçememiştm çok oldu