Kızlar 3 ay önce perde aldım taksitle
Fakat perdede yıkandıkça çekme ve bozulmalar oldu perdeyi perde ayarında bile yikamiyorum narin programında 30 derecede 600 sıkmayla yıkıyorum düşünün
Adamı aradım dedim abi böyle böyle oda geldi baktı bı sorayım imalatına dedi 🥴
Sormuş ordakilerde perdeyi getirsinler bakalım demiş bende adamı pek tanımam etmem dükkanı bahcelievlerdeymis yani bana 1 .2 saat uzaklıkta dukaninida görmedim yani adamin bu perde bana getiren adamdan bahs ediyorum..
Arkdasim önerdi taksit veriyor die bende alayım dedim neyse
Pek guvenemedigim icin perdeleri yollamak istemiyorum açıkçası ne blim icime sinmedi
2.500 TL idi perdem yarısını ödedim taksitle ve 1200 TL borcum kaldı siz olsanız napardiniz perdeyi yollarmiydiniz