Bebeğim 9 buçuk aylık 9.ayına girdiğinden beri ellerini çırpıyor heyecanlandığında ve oyuncaklarıyla oynadığında alkış yapıyor seslenince adına bakıyor oyuncaklarına çok dalınca bazen adına da bakmıyor göz teması var kafam allak bullak okuduğum şeyler yüzünden. Otizm belirtileri arasında el çırpma ve alkış yapma var bunlardan dolayı canım çok sıkkın tecrübeleri olan ve bu ayda olan bebeğinde bu hareketler var mı aceba gelişiminin bi parçası mı her bebekte mi var bilmek istiyorum