ceyemi ben de çalışıyorum ama günlük 7-8 saat aktif ilgilenebiliyorum (yemek işi bende değil-temizlik ortak yapıyoruz kolayca bitiyor). Buna rağmen hep eksik hissesiyorum, hiçbir şey yapamıyormuşum gibi geliyor. Gerçi tüm gün bebeğiyle birlikte olan anneler bile kendilerini yetemiyor hissediyor.