Eylul_Mina geçmiş olsun canım öncelikle doktora bi göstermende fayda var tabiki doktor değiliz ama kendi doktorumuzun söylediği 1 hafta yapmayada bilirmiş normalmiş eğer bi sıkıntısı yoksa öyle durumda ben aç karna zeytinyağı içiriyordum yada kulak pamuğuna zeytinyağı sıkıp poposuna dokunup hareketlendiriyordum ama bunu sürekli değil çok zor olduğu zamanlarda yapıyordum çünkü dışardan etki ile yapmaya alışırsa bağırsakları tembelleşir