Merhaba sevgili anneler 2 aylik 10 günlük kizim. Var bebeyimle ayni ayda olan diyer annelerin bebekleri ne durumda merak ediyorum ve endişeleniyorum. Dogumdan sonra ne kadar kilo aldilar kac gram yiyip ne kadar uyuyolar gece uykulariniz ne durumde lütfen yazarmisiniz.
Benim kizim 37 ci haftada 3 kilo dogdu biraz erken geldi şu an 4.800 kilo 60 gramdan fazla icmiyor gun icerisinde bolca emzirmeye calişiyorum geceleri ek olarak aptamil 1 veriyorum 2 sata bir uyuyaniyo ve gece uykularimiz kotu sanirim sat ¾/5 arasi uyuyor 2 sat araylada yemeye uyaniyor sizde durumlar ne ?