Beyzsss Merhaba hanımlar , oğlum 43 günlük , 5 kilo , prima 1 numa kullanıyoruz , siz ne zaman 2 numaraya geçtiniz ?
sevimailesi Beyzsss 45 gunlukken 6 kiloyduk 2 numara kullaniyorduk cnm her bebekte kilo farkindan dolayi bu durum değişir cnm
ecedurucbkc Beyzsss 5 aylık 7.5 kilo prima 3 kullanıyorum ama 4e gecicem. 2 aylıkken sleepy kullanıyordum 2numara.
oznur06unlu Benim kızım 11 aylık 9.5 kilo 5 no bez kullanıyoruz. İki numaraya da 2 aylıkken gecmistik