aslanmom_ Merhaba başlıkta da olduğu gibi 1 ay sonra işe başlayacağım şuan çalışıyor olup daha bir ayın var şunları yap dediğiniz şeyler var mı ? Bebeğimi tam 9 aylıkken kayınvalideme bırakıcam şimdiden stres olmaya ve özlemeye başladım bile