Kızlar lütfen acil yazarsanız sevinirim kızım 16 aylık 1 haftadır geçmeyen ishal ve kusma var bugün doktora götürdüm kan aldılar kaka tahlili yapıldı sonuçlar çıkmadı bekliyoruz hastanede serum verdiler ama kızımın damarı bayağı şişti kolu o yüzden serumu yarıda kestik alamadık suan ishali devam ediyor ne keser bilmiyorum yazarsanız çok iyi olur lütfen diş patlatıyor bu arada 4.5 tane diş patlattı yemek de yemiyor ne yapacağım kafayı yiyecem 🤦🏼♀️