huzurlugun yerde falanda gayet güzel oturup dengesini sağlıyor ama çoğu zaman hala yastık koyuyorum yada bağdaş kurup bacaklarıma yaslayarak önüme oturtuyorum o şekilde de dengesi falan güzel ama dönme yok 😂 kendi ekseni etrafında da 365 derece dönüyor, ayaklarını destekleyince sürünmeye gitmeye çalışıyor ama ters düz dönme yok 😂 hayır başlamadım sadece anne sütü alıyor o yüzden tam vaktin dolmasını bekliyorum 14ünde 180 günlük oluyor 13ünde doktor kontrolüne onun için gidicem 😂 siz başladınız mı?