topl Kızlar 4 aylık kızım işe başladım, sabahları mama yiyor.( sağdığım sütler ishal yaptığı için mama veriyoruz.) son 4 gündür aşırı huysuz emiyor ama huysuzluğu tutunca asla emziremiyorum normal mi?