aylaozer naziilli de yaşıyordum Denizliye gelin geldim ama her haftasonu annemi ziyarete geliyoruz annemde çok seviyor emekli oldu hep hayali açmaktı çok büyük eksik var Nazilli de bir de oranın insanı biraz böyle şeyleri seviyor bence kaçırmadan açın şimdiden 4 kişi var tanıdığım götürsem diyen