bomgomy
Doktorum bana çok az verebileceğimi söylemişti. Ağustos doğumlu ve mama kullanıyordum. Annemde, emekli hemşire, aynı fikri destekledi. Hatta yeğenlerim doğduğunda da doktorları aynı şeyi söylemişler bende herkes böyle söylüyor madem diyerek doğduğu zamanlar bir çay kaşığından bile az veriyordum, sürekli değil, ama zamanla arttı. Yani herkes kendi doktoruna ve kendi çevresine güveniyor. Çok şükür bir sorun sıkıntıda yok çocuğumda sudan kaynaklı yaşadığımız. :)