Merhaba kızlar kafam çok karıştı size bişey danşmak istiyorum ben ekimde doğum iznine ayrıldım aralıkta doğum yptım doğum paramı yarısını aldım şubat 8 de roporum bitiyo ama param yatmadı. Çalışmakta istemiyorum bebeğim küçük paramı almak için çalışmam lazımmı. Muhasebeye önden raporumu onaylamasını söylemem lazımmı