Gny04 Gny04 sürekli salya çıkarıyor parmakları hep ağzında bazen aşırı huzursuz ve ağlıyor bu arada 1 hafta sonra 6. ayına girecek
glycnkrm Gny04 bizim de bu şekilde çıktı çıkacak diye bekliyorum hergun de yok üst dişler böyle geç mi patlıyor acaba bilmiyorum 🌼 bide gece sık sık uyanıp ağlıyor mu bebeginiz ben diştendir diye düşünüyorum
yasemineliz Benim kızımda 6 ay 8 günlük ağzının içi böyle 5.ayından beri böyleydi ama Bi diş çıkartmadı
Gny04 glycnkrm evet gece uyurken ağliyor bide uykusu olduğu halde uyumuyor ağrıdan galiba. Allah yardımcımız olsun inşallah bir an önce diş çıkarsalarda onlarda bizde rahatlasak
glycnkrm Gny04 amin canım inşallah biz alt dişleri çıkarttık bu kadar uzun sürmemişti üst dişler bizi mahvetti 🫠