behiye39 benim bebeğimde o aylarda tepesi kel amcalar gibi kalmıştı😄 ben kestirmedim sizin gibi ne zaman çıkar falan diye düşündüm 2-3 ay da toparlanmıştı ama şimdiki aklım olsa kazıtırdım. Bebek traş makineleri var onlardan alıp kendiniz kazıyabilirsiniz , kesilme korkusu da olmaz sesi de çok az bebeği korkutmuyor