1mom1baby_ doğduğunda boyu ne kadardı? Kilosu çok iyi maşaALLAH.Boyu da bence gayet iyi ama siz bilirsiniz.Bazen ölçerken yanlış ölçbiliyorlar,bizde bir defa öyle olmuştu 🙃ama her bebek her ay 2-3 cm uzamaz ki.Bazen duraksama olur,bazen bir ayda 3-4 cm uzar.Kendinizi fazla strese sokmayın.Durumu takip edin,bir sonra ki kontrolde bir terslik olursa o zaman üstüne gidin.