Arkadaşlar dilekçe protokolü hazırlanınca onu tekmi vermeye gidilmeli , yoksa eşte olmalı mı? 13 şubatta mahkeme varmış misal bugün yarın versek o gün çağrırlarmı ,ve mahkeme günü taraflar berabermi gitmeli farklı illerde boşanma gercekleşiyormu ?süreç nasıl?