Mercan12 Arkadaşlar merhaba bebeğim 5 ay 23 günlük emerken ve uyurken bacakları çıplak olmasını istiyor yoksa çok ağlıyor.bizim evde soğuk oluyor kombinin derecesini artırıyorum ama.yinede soğuk oluyor bebeğim üşümüyormu acaba ben bile üşüyorum böyle olan bebekler varmı neden böyle oluyor acaba yoksa bizde bi sorun mu var endişeleniyorum 😕
oykumoms Mercan12 çıplak emzirebilirsiniz. Sağlıkçılar bir sporcu kadar terler bebişler giydirmenize gerek yok diyor. Emdikten sonra rahat bişeyler giydirirsin
Mercan12 birhesap1 farketmiyor canım bacakları çıplak olsun istiyor bilemedim aklıma da otizm falan geliyor korkmaya başladım ☹️
Batuhaannn Mercan12 benim oğlumda battaniye istemiyor ayaklarında örtünce uyanıyor açmaya çalışıyor yüzünü örtmek istiyor gece gündüz 7 aylık bende beline doğru örtüyorum mecburen oda son bir ayda başladı.
Mercan12 Maybe nebilim canım sanki öyle bişey duymuştum yanılmış olabilirm de ondan dedim nebilim bide artık herşey de o aklıma geliyor 😔 Allah korusun tâbi bütün bebeklerimizi
Mercan12 jap of canım biyerden sanki öyle duymuştum ama yanlışta duymuş olabilirm sizin fikirlerinizede danışmak istedim
Yarim_Kilo_Kiyma Çıplak emsin hiç sorun değil, sizin ile daha güzel ten teması kurar ve duygusal olarak çok güzel bir süreç aslında. Zaten çoğu doktorda çıplak emzirin, üşümez diyor
Mercan12 Yarim_Kilo_Kiyma bilmiyorum canım sanki öyle bişey duymuştum biyerde o yüzden dedim yanlış duymuş olabilirim de
Mercan12 Yarim_Kilo_Kiyma artık bende çıplak emziriyorum canım ustine onca bişey örtüyorum napiim öyle seviyor o iyi olsun yeter
Mercan12 Batuhaannn demekki artık kıyafetlerin içinde daralıyor mu ne , belki ondanda olabilir mi diyorum ama yani çıplak seviyor çocuk 🙂
Batuhaannn Mercan12 aaa öyle benimkini soydun mu giydirmiceksin öyle istiyo paşamız giydirmeye başladığım an kıyamet kopuyo valla
Prensesannesi2211 Bana doktorum soylemişti bebekler ortuk veya cok giyinik olduklari zaman yemek zamani oldunu anlamiyorlarmiş o şekilde emdiklerinde yediklerinin farkinda deylimişler cunku sicaklik bebekler icin uyku zamani demek miş biraz uşuduklerinde yediklerini cok daha iyi anlayip seve seve yiyorlarmiş
Mercan12 Prensesannesi2211 evet canim olabilir aslında öyle yaptığı zamanlar ayaklarini birbirine sürtüyor gözlerini ovuşturyor uyutmaya çalışıyorum biraz Zor geçiyor uykuya