tazemomyy Selam anneler, ilk bebeğim bir aylık oldu. Kilo alması normal dedi sağlık ocağındaki ebeler. Ama sütümü sağıyorum bazen bebeğimi anneme bırakmak için. Sağınca 15 dkda 30 ml süt geliyor:( sütüm mü az yoksa sağınca mı gelmiyor anlamıyorum. Artması için ne yapabilirim?
Lolik tazemomyy 17 aylık olucak sadece anne sütüyle büyüdü ama hiç bir zaman sağdığımda doyurucak kadar sütüm çıkmadı . Sütünüzün olmadığı anlamına gelmiyor yani üzülmeyin
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Sütünüz İllaki vardır, sütünüz terbiyelendi mi? sizi rahatsız ediyor mu, şişiyor mu? Sağınca az gelmesi normal ya, bende sağdığım zamanlar oldu, sanki sütüm hiç yokmuş gibi oluyordu.
tazemomyy NeclaLeylaCeydaOhnealaneala göğüslerim ilk günler sertti ama Şuan yumuşak. Belki de sağma makineleri bebek kadar iyi çekemiyordır
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala tazemomyy göğüsleriniz zaten 6 haftadan sonra yumuşuyor yani terbiyelenmiş oluyor, hepimizin göğsü yumuşak ama sütümüzün olmadığı anlamına gelmiyor