İnternette bir çok tarif ve açıklama var içimin rahat etmesi için önce çocuk doktoruna gittim aklıma takılan soruları sordum 1 yaşına kadar yemekleri şekersiz tuzsuz ve salçasız bebeğime özel yapmamı söyledi.3 gün 3 kaşık kuralına uyarak başladık.İlk yoğurt tattı sonra havuç, patates, ıspanak gibi ayına uygun sebzeler sonra zeytinyağ+ yumurta sarısı, elma, armut, muz tattırdım. Sevmediği şeyleri yoğurtla karıştırıp verince yiyoruz.Çorbalardan tavuk suyu ve arpa şehriye tel şehriye çok severek yedi. Anneler torunlara ek gıdaya başlar başlamaz muhallebi pirinç unu ve nişasta simit vs vermek istiyor siz ne düşünüyorsunuz verilmeli mi yoksa kurallara bağlı mı kalınmalı?