beyzanurerkut ya nasl yaptnz acaba 😔 bzimde uyku arkadsmz var rutinlermz de var ama uyumuyor asla. Hatta şyle oluyor, yataga yatiriyorum uykuluyken, kafasini saga veya sola ceviriyor sadece ‘oh tmam uyuyacak’ diyorumm. 5 saniye geciyor aglamaya basliyor. Snra emzigini veriyorum agzndan atmissa,,hadi oglum piş piş diyorum uyku arkadasni tkrardan yanina koyuyorum battaniyesini örtuyorum, hemen uyku moduna giiryor gozlerini kpatiyor heh tmam uyudu bu sefer diyorum 3 sniye gecmeden yine aglamaya baasliyor. Kisacasi, uykuya bi turlu dalamiyor. Neden boyle oluyor anlamadm. Bilgnz varsa yardmci olablr msnz 😔