Selam kızlar dün kulağımı deldirdim üç tane benim kulağım çok değişik geçen sene deldirdim normal birinci delik kapanmış dün de kapanan yeri deldirdim sağ kulak kapanmış diğeri açıktı onu deldirdim 3 tane yani ama o birinci herkezde olan delik benim normalde bise var gibi içinde elime yuvarlak Bise geliyordu herneyse bugünde çok sisti kulağım deldikten sonra takılan küpe varya o içine gomulmus üst tarafı krem falan sürdüm Bise yaramadı küpe mi küçük geliyo acaba çıkartıp kendi küpemi mi taksam