yeniannee3209 Dün 1. Ay aşımızı olduk kızlar banyo yaptırılabilir mi bugün birşey demediler ama aklıma takıldı bazılarında su değmemesi gerekiyor ya siz yaptırmış mıydınız
moommyyy yeniannee3209 ben sormuştum sağlık ocağına ertesi gün yaptırabilirsiniz demişti hatta sabah aşı yaptırıp akşam yıkayabilirsiniz demişlerdi
aysebb yeniannee3209 1. ay değilde 2. ayda yapılan verem aşısından sonra 3 gün kola su değmesin diyorlar
harununannesii0 yeniannee3209 1 gün daha geçsin öyle yıka + asi yerlerini yıkarken nazik davran canım ovalama yani 🌸
alparslanozyildiz yeniannee3209 1.ay aşısında yapılıyor 2.ay aşısında 3 gün bekleyin diyorlar ben 1.aşımızda 2 gün beklemiştim