BSG2308 Oğlum 17 aylık hiç anne sütü almadi doğduğundan beri aptamil kullanıyorum fakat malum fiyatlar çok pahalı oldu bende bebelac a geçmek istiyorum kullanıp memnun kalan varsa yazarsa çok sevinirim
hogwarts BSG2308 ben aptamil kullanıyorum indirimde buldukça alıyorum 800 gr 384 liraya aldım belki sizde böyle yaparsanız zorlanmazsınız diye söylüyorum
birbebekmasali BSG2308 bebelacin çok kilo aldirdigini düşünmüyorum açıkçası ve kızım onu sevemedi içmiyor hipp ve Aptamil en güzeli
Kader3851 BSG2308 bnm kızımda hiç emmedi 2 yaşına kadar Bebelac kullandım kilo alımı falan gayet iyiydi